Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace programu aktivit v přírodě ve školních družinách na Sedlčansku
Slepičková, Denisa ; Kalkusová, Lucie (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název: Aplikace programu aktivit v přírodě ve školních družinách na Sedlčansku Cíle: Cílem práce je aplikovat program her v přírodě a ověřit jeho odezvu v prostředí školních družin. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 121 dětí a 13 vychovatelek, které se zúčastnily navrženého programu her v přírodě. Program byl aplikován v devíti školních družinách Sedlčanska. Atraktivita a využitelnost programu byla zjišťována pomocí námi vytvořených dotazníků, které byly zadávány po skončení programu zvlášť dětem a zvlášť vychovatelkám. Data získaná z dotazníků byla dále zpracována pomocí kontingenčních tabulek a četností. Výsledky byly prezentovány pomocí grafů. Výsledky: Byl vytvořen pohybový program pro školní družinu v délce 1,5 hodiny ve verzích pro přírodní prostředí a pro prostředí tělocvičny. Všechny hry uvedené v přírodním prostředí obdržely na škále odpovídající školní klasifikaci průměrné hodnocení 1,38 oproti hodnocení 1,23 v prostředí tělocvičny. Průměr hodnocení obtížnosti všech her je dle vychovatelek 1,78, což se blíží stupni 2 - přiměřená obtížnost. 33,03 % žáků zvolilo nejlepší hru obsahující lanovou překážku. Závěr: Neprokázala se vyšší atraktivita programu v přírodě oproti programu v tělocvičně. Byla prokázána závislost obliby jednotlivých částí programu na věku účastníků, nejvyšší obliby dosáhly...
Aplikace programu aktivit v přírodě ve školních družinách na Sedlčansku
Slepičková, Denisa ; Kalkusová, Lucie (vedoucí práce) ; Turčová, Ivana (oponent)
Název: Aplikace programu aktivit v přírodě ve školních družinách na Sedlčansku Cíle: Cílem práce je aplikovat program her v přírodě a ověřit jeho odezvu v prostředí školních družin. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 121 dětí a 13 vychovatelek, které se zúčastnily navrženého programu her v přírodě. Program byl aplikován v devíti školních družinách Sedlčanska. Atraktivita a využitelnost programu byla zjišťována pomocí námi vytvořených dotazníků, které byly zadávány po skončení programu zvlášť dětem a zvlášť vychovatelkám. Data získaná z dotazníků byla dále zpracována pomocí kontingenčních tabulek a četností. Výsledky byly prezentovány pomocí grafů. Výsledky: Byl vytvořen pohybový program pro školní družinu v délce 1,5 hodiny ve verzích pro přírodní prostředí a pro prostředí tělocvičny. Všechny hry uvedené v přírodním prostředí obdržely na škále odpovídající školní klasifikaci průměrné hodnocení 1,38 oproti hodnocení 1,23 v prostředí tělocvičny. Průměr hodnocení obtížnosti všech her je dle vychovatelek 1,78, což se blíží stupni 2 - přiměřená obtížnost. 33,03 % žáků zvolilo nejlepší hru obsahující lanovou překážku. Závěr: Neprokázala se vyšší atraktivita programu v přírodě oproti programu v tělocvičně. Byla prokázána závislost obliby jednotlivých částí programu na věku účastníků, nejvyšší obliby dosáhly...
Využití her a cvičení v přírodě v atletické přípravce a jejich dopad na sociální dynamiku skupiny
Krupková, Dominika ; Kalkusová, Lucie (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název: Využití her a cvičení v přírodě v atletické přípravce a jejich dopad na sociální dynamiku skupiny Cíle: Cílem práce je provést výzkum mapující sociální vztahy ve skupině a jejich změnu po absolvování atletického soustředění obsahujícího prvky her a cvičení v přírodě. Metody: Výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, za pomoci metody Třídní kompas a sociometrických otázek. Dotazníky byly doplněny polostrukturovanými rozhovory s vybranými respondenty. Výsledky byly prezentovány formou sociogramů, sociometrických matic a indexů. Výsledky: Porovnáním výsledků pre-testu a post-testu jsme došly k závěru, že hry v přírodě ovlivňují dynamiku skupiny dětí pozitivním směrem. Ze sociogramů i sociometrických matic lze vyčíst, že došlo k nárůstu počtu výběrů a tedy k četnějším vztahům mezi jedinci. Děti spatřují přínos her v podobě bližšího seznámení, berou je jako zábavu, ale také jako formu vzdělávání. Klíčová slova: hry v přírodě, sociální dynamika skupiny, sociometrie, sociogram, atletické soustředění

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.